Heras matte är glad

Hera klarade sitt prov igår och är nu godkänd i allmänlydnad.
Jag o David ska nu börja utbilda dem i tjänst ( Tjänstehund ) vilket kommer bli toppen skoj!
Sen ska jag utbilda henne vidare som räddningshund ! :D Superskoj juu!!


Ikväll ska vi köpa ny tv till vår nya lägenhet.. jisses vad jag längtar nu!
Älskar mitt nya liv med david.. ♥
Även bestämt mig för att sälja speedy :/ Men så snart vi har hittat en gård ska jag köpa mig en annan..
Ledsamt men sant :(


Har fått jobb i hässleholm nu också! Säger bara Wohoo! ;D I'm happy!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag gillar med den :D Tack!!



Såg att du fått jobb, Grattis, vad kul!! :)



Ska vi ses nästa vecka, vi kommer ner på fredag, vi ska ha syrrans son en vecka, då får du se han med :)

2010-09-08 @ 09:47:22
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: ellinor

hehe tack ;p Absolut, det tkr jag vi ska göra! :D Hör bara av dig vilken dag!! kramen <3

2010-09-08 @ 11:13:57
URL: http://ellinorlindgaard.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0