Min dröm har gått i uppfyllelse.

Vi ska köpa hästgård, med 4 fina boxar i och en stor sadelkammare.
Helt underbart ställe, med färdiga hundgårdar m.m
Ska besiktigas nästa fredag. håller tummarna!

Så den 1:a december e stället vårt, Speedy kommer hem 1:a jan/feb, vilket innebär att jag måste hitta ytterligare en pålle!
saknar henne ;)

Kommer dock få dubbelhyror, men sånt e livet.
fick lånelöfte med länsförsäkringar, även troligtvis swedbank som har bättre villkor. I like♥
Ska även försöka göra affär med Noreda o handelsbanken... sen får vi se !

kontraktet ska med skrivas efter besiktningen!

Första julen på en gård, med massor av snö, hoppas jag. och julemys! =)


Jag har världens bästa svärmor, dessutom har jag världens bästa pojkvän! love love ♥





Kommentarer
Postat av: david

<3

2010-09-25 @ 15:06:19

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0