Ett inlägg till min David!

Jag minns när jag såg dig första gången, tillsammans med den där svarta schäfern?
och jag tillsammans med vår pinscher..

Jag minns det som igår, på vilken plats och precis vad vi snackade om!
vi bestämde att hundarna skulle leka i T-parken, men hum... hur, och när? det blev aldrig av.
Jag såg dej många gånger efter detta tillfälle, men då med en blond tjej, som nu i efterhand visade sig vara din syster :)


Åren har gått efter attt vi för första gången träffades med hundarna, jag var tillsammans med M som då var din kompis.
Men vem brydde sig om det? jag kunde inte styra mina känslor, jag var kär, RIKTIGT KÄR..

Vi hittade på så mycket tillsammans, och jag kunde inte sluta tänka på dig!
Det slutade med att jag och du träffades på stranden den där sommaren 2010, tillsammans med den svarta schäfern och nu rottisen ( valpen ) Hera!
Efter denna sommardag på Åhus strand fanns det inte en chans att jag kunde släppa dig ur mina tankar. jag var kär, så enkelt var det bara att konstatera!

Dagarna gick. vi skickade mess till varandra och slutade med att första natten jag sov hos dej, bodde vi tillsammans. sedan dess har vi varit tillsammans, jag är lyckligare än någonsin- och jag älskar dej något enormt.

Vi väntar nu vårt första barn tillsammans, det finaste man kan ge varandra jag kunde inte ha fått det bättre med någon annan.
du är mitt liv, min andra halva- och jag är så sjukt stolt över det!♥

Jag kommer aldrig någonsin glömma dessa underbara stunder.
dem är värda så mycket!

All kärlek till dig min fina älskling!
Älskar dig över hela mitt hjärta!

Förlovad, bebis på G, gård och en underbar sambo, kan livet bli bättre??? - SVAR NEJ!


Tack för att du alltid finns där och ställer upp. vet inte vad jag hade gjort utan dig!
Jag menar allt jag skriver i detta inlägg, du är finast, den som ställt upp allra mest för mig när jag har behövt det.
Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dig? vet du?

JAG ÄLSKAR DIG NU & FÖRALLTID!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww, gud vad fint!! Det låter nästan som ett bröllops tal!! hehe! :)

2011-04-28 @ 09:01:05
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: julia

gifta hade vatt liiiiite bättre kanske :)

gulligt skrivet o jag är glad och stolt för din skull älskade faster ! <3

2011-04-29 @ 10:40:22
URL: http://[email protected]

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0