Mycket har hänt på vår gård!!

Veterinären har varit ute två gånger då den ena hästen hade fått sandkolik, men är nu mycket bättre :)
Speedy har fått en alldeles utmärkt fodervärd som är jätteduktig och känns verkligen super bra för mej. Dock ska hon ju stå kvar här på gården :)

Min mamma har varit på besök och vi JAG har klippt halva gräsmattan medans min fina älskling sågat ved o varit duktig :) Men jisses så jobbigt det är med gräsmatta när man inte är van!


Hera har haft det ganska trist dem senaste dagarna, men hoppas på att få lite extra tid med min fina vovve i helgen!
På söndag ska vi dock på kalas hos min Lillasyster, och på måndag barnmorskan igen...

Vår bebis mår nog extremt bra!
sprallar och vänder på sig, idag såg man för första gången hur magen rörde på sig varje gång bebis gjorde det (:
sparkade tom pappa i huvudet häromdagen! Älskade unge! jag vill träffa dig nuuuu!!♥



imorgon är de valborg, och vi ska ha de mys här hemma! Loveee

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0