namn+lite till .

jag&Hera är  nu uppe hos svärmor/bebis farmor och väntar på att dem ska komma hem! och hoppas på att få med dem ner på stan så vi kan köpa glass :)
har en hel del att göra idag, och jag är så fruktansvärt förkyld.. jag hoppas det försvinner tills imorgon.

Det är ju påskhelg nu och den ska spenderas hemma hos min mamma på lördag tillsammans med syskon och respektive, samt på söndag ska vi fira hemma hos svärmor.. känner på mig att det kommer bli trevligt.

Vi ska även ha besök utav min pappa en dag och min mamma som äntligen ska knalla sig hem till oss :)




Vi har även börjat tänka om i banorna med namn.
dock inte riktigt överens ännu :)


David-du är min förevigt!!


Kommentarer
Postat av: D

Va du är söt =)

2011-04-24 @ 20:35:17

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0