Pappa har känt dina första sparkar +Åhus besök och barnmorske besök!

För första gången för några dagar sen när vi skulle gå och lägga oss kände pappa dina första sparkar, äntligen :)♥
du är en riktig vilding där inne i magen! hihi



I Måndags var vi hos barnmorskan, pratade bla om amning, tog nya prover och nu visar det sig att jag har ett för lågt blodvärde så här ska det ätas extra järntabletter.

från den 24/1 tills i måndags har jag en viktuppgång på ca 4 kg. mer kommer de nog bli :)

Allt var bra med bebis, hjärtljud och den rörde sig väldigt mycket.
Barnmorskan sa också, from v 22 är ni förlossningens patienter.. what? redan tänkte jag!??? tiden går som sagt väldigt fort fram nu!


Var även hemma hos Sanna och hälsade på min nykomna lillasyster Alliz, jisses vad söt hon är! bilder kommer under ett senare tillfälle ! :)


Dem andra dagarna denna veckan har varit lugn för oss, mycket med hästarna o hundarna, samt bakat en hel del.. iaf försökt! (:
Imorgon har vi en del att fixa i stan, sen ska vi åka till Andy's med mina små syskon, ska bli skoj o ha lite tid med dem.. :D


för övrigt har jag nu skickat in papprena till f-kassan, och hoppas innerligen väl dem svarar snabbt!


Kram på er.





Kommentarer
Postat av: Ida Fridolin

Vad mysigt med bebisen. Har hittat din blogg nu så kommer antagligen med spänning följa er här :) Tänk vad gamla vi är, helt galet att vi redan är 20 o börjar flytta ihop o bilda familj. Tiden går för fort.

All lycka Ellinor! // Ida

2011-04-07 @ 15:32:23
Postat av: Anonym

SVAR:



Ida Vad kul att du hittat min blogg, dessutom skoj att du förmodligen kommer läsa den! :)



Ja, tiden går fort, men det e skönt att växa upp o bli vuxen nu! har du något på G då? flytt eller liknande?



Kram!

2011-04-08 @ 12:19:56
Postat av: Anonym

Oh, hehe det var verkligen tider. Men alla blir vi vuxna, med det är nog tur det. Vilka människor vi träffat genom tiderna! :D

2011-04-08 @ 13:55:56
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: michaela

oj har du blivit storasyster igen? grattis!

2011-04-09 @ 03:27:52

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0