Grillfest

Ikväll ska jag O bebis bege oss till osby för grillfest, med min klass från gymnasiet..
hon som håller i den fick barn för 1½ månad sen , så ska bli kul att träffa alla!

Älskling ska vara hemma och hålla koll på hus och hundar. och köra in mig till Knislinge där jag sen åker med en kompis sen!
Hoppas inte det blir allt för sent bara, trött och har ganska ont idag med.. :S annars får baby hämta mej!

imorgon ska vi jobba några timmar, annars har vi inget planerat för helgen, tar den som den kommer.. kan vara ganska skönt det med.
Känner dock för att hitta på något, tillsammans med min fina älskling, släppa allt här hemma & framför allt jobbiga som har varit..
Man behöver tid för varandra, utanför hemmet också!
nästa vecka börjar baby jobba, hur ska jag klara mej? jag som är så van vid att alltid ha honom vid min sida på morronen när man vaknar, han som förgyllar dagen ju.. OCH bara EN bil!? men jag är glad för hans skull! looove
Tur man har hundarna iaf...

Me♥you!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0