herregud!

Jag har så jäkla ont nu, och ondare gör det förmodligen att föda bebisen...
Vet inte vad jag ska ta mej till.
Tur man ska träffa läkaren imorgon, hon har kanske något bra förslag? + att föräldrargruppen börjar imorgon!;)

Har glömt vetekudden hos mamma varje gång jag varit där :S



Helgen har varit underbar!
Tack alla inblandade för att ni förgyllat min/vår helg (:


Boss har kommit nu ( Amstaff hanen ) som vi ska passa tills den 27:e, och jag är redan trött, överenergi till tusen.
Ylar och skäller.. Jisses! som om vi inte redan har fullt upp ;) men samtidigt är han en underbar vovve!
Arrac gillar ju inte honom, som alla andra hanhundar :P
Hera, njaa.. hon funkar väl. men SÄGER lätt ifrån, men han fattar inte det?

Låt veckorna gå snabbt nu då!


Kraaam!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0