Love love

I måndags började vår dag med att få rätt på alla hundar, sen begav vi oss in mot stan då jag skulle till läkaren och förlänga min sjukskrivning, dock problem, men gjorde ett försök så hon sjukskrev mig tills den sista juni.
hon undersökte och kom fram till att min mage var vääääldigt hård, Fick även göra ett vaginalt ultraljud då jag har sammandragningar, men allt såg bra ut, ordinerad vila.
bebisen ligger dock väldigt nära min urinblåsa... Alla konstaterar det, - du har en väldigt full urinblåsa ;)

Halv 4 skulle vi för första gången till föräldrargruppen, trevligt att träffa människor, och givetvis var jag yngst. alla skulle ha barn mellan 1 aug- 27 sept. så vissa var ju inte så långt gångna. men trevligt! ska dit på måndag igen, och då ska vi även till vår barnmorska i Åhus och göra glucosbelastning, ushush!!


Speedy har kommit hem igen från betet, tillsammans med marcello.. Hingsten hade tagit sig ut ur sin hage, så vågade inte ha kvar henne där nu.. men vi ska hängna in vårt stora bete och flytta dem dit =)


Imorgon ska jag även på grillfest i Osby, många från gymnasiet ska dit..
Vill även till Ikea, och köpa skötbord m.m.
den 5:e juni ska vi till skånesdjurpark, och den 18-19 ska vi till Ullared och shoppa tillsammans med min mamma och syster+sambo! ;) ska faktiskt bli spännande!

Om man skulle ta och gå ut och fodra hästarna nu då..
Älskling stack precis in till stan!

kramkram!
Ge mig augusti nuuuuu!!!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0