lugnt här hemma

Boss åkte mot göteborg för någon timme sen så nu är det bara våra hundar kvar här hemma:) inte lika livat längre.. hehe
Vi fick en flaska vin från barcelona, dock kan inte jag smaka den på väldigt länge, så älsking får avnjuta den för mig också ;)

Har varit lugna dagar här hemma nu för oss, jag har ju fortfarande väldigt ont, och får i princip göra samma saker hemma som jag gjorde på sjukhuset.. absolut ingenting!
men funderar på att börja ta tag i barnrummet, städa undan där lite o snygga upp!

pappa kommer även förbi sen, ska hämta bilen hos honom, som vi snällt får låna♥ , annars händer det inte så mycket...
imorgon är det morsdag, och vi ska nog uppom svärmor och fika lite.

Jag vill så gärna åka till Ikea, men det kan nog glömmas för ett bra tag ;)!


David - tack för allt. du är min livskamrat, och jag älskar dej!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0