Promenad på flygfältet

Har haft en urtrist dag idag, där jag inte har känt för att göra någonting och allt är så förbaskat tråkigt. vädret har ju inte varit mycket bättre.. fören nu ikväll!
städade lite och skulle läsa men somnade nu i eftermiddags, ganska skönt. men natt sömnen blir kanske värre?

Ikväll tog vi hundarna på en promenad, rätt skönt att komma ut, MEN jag får ju ont av bara ingen ansträngning alls.
Vilket är jobbigt! man måste ju röra på sig!


Imorgon ska jag nog gå en sväng med mamma på stan och på kvällen ska vi + min syster ut och äta i Åhus, mysigt ska det bli, det var så längesen vi sågs bara vi tre.
Så jag hoppas på en underbar kväll♥


Hästarna går på bete nu, och dem ÄLSKAR det, blev helt överlyckliga när vi släppte dem, sprang rundor och busade.. skönt för dem. Dock trist att inte ha samma koll som när man har dem här hemma. samma kväll som vi släppte upp dem blev det världens oväder, orolig nu när Speedy är skodd o det blixtrar, men hon levde iaf dagen efter när vi kom upp för att kolla till dem ;)



På bebisfronten:
Har börjat känna bebis vända sig nu också, känns lite lustigt.. hehe, tänk att bebis verkligen får plats!?
Nu är det endast 3 månader kvar, ja exakt idag- som jag längtar efter dig!♥



David:
Du är underbar, tack för samtalet idag! känns skönt att ha någon man kan lätta sina bekymmer till. speciellt en som man ägnar nästan 24 h om dygnet med.. men dig kan jag LITA på!
du förstår verkligen..
Jag älskar dig!♥

Blivande mamma och Pappa- med en liten lillasyster Alliz ;)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0