storstädning

Haft storstädning här hemma idag, älskling är som en duracell kanin :) Även varit ute en sväng, sågat ved och tagit det lugnt.

Började känna av sammandragningar när vi städade, halsbränna osv, och fortfarande sitter dem kvar =/
Men blir en lugn kväll och ska snart laga lite mat, film tittande och massor av kvällsmys!


Imorgon ska jag jobba några timmar, även på torsdag!
Och på lördag har min syster bokat bord för mig, henne och mamma för lite uteäventyr med god mat. ska bli trevligt då det var längesen vi gjorde något i hop sist..♥


Har även börjat fundera lite på babyväskan, vad som ska packas i :) Älskling har bestämt kläder!
Tiden den går så fort nu, och jag älskar det!
Njuter av varje sekund tillsammans med min david♥!




Kommentarer
Postat av: Anonym

naw, fy vad härligt. Du e så fin elle!!!

2011-05-12 @ 10:51:25
URL: http://jejkej.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0