woho..

Igår sökte min andra halva ett jobb långt uppe vid gävle området som Bombhundsförare, Jag håller alla tummar på att dem iaf ringer så vi kan åka på intervju :) Detta är något han verkligen vill jobba med, sin hund!♥



För övrigt är jag så trött på försäkringskassan.... jag sjukanmälde mig den 29 mars, fick tillbaka papper och skickade in dem igen, men fortfarande inget svar på om jag får några pengar?
Och barnmorskan vill förlänge min sjukskrivning till BF!
Har pratat med F-kassan två gånger denna veckan och dem lovade att handläggaren skulle ringa tillbaka som igår, och gjorde dem inte det skulle jag ringa tillbaka och dem skulle lämna ärendet vidare till nån chef!
Ska man verkligen behöva jaga dem på detta vis???



Bebis är grymt aktiv många timmar om dagen nu, man ser nu också var i magen han/hon sparkar :)
jag älskar livet och veta att jag snart ska bli mamma, visst är det lite nervöst :) men tillsammans med David fixar vi allt♥


Hera tog det svåraste spåret jag någonsin lagt till henne igår, hon är duktig min tös!
Fast olydig ibland, men det kanske man får lov att vara ibland ;) hehe...


Om man skulle ta och gå ut i detta finfina väder en stund och slappa!
Får ta de ganska lugnt nu, annars kommer sammandragningarna!


Kram på er!
vilken liten mage jag hade här ;)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Men hallå, då håller jag tummarna för David! Och dig såklart.. Men lite tråkigt också, för det blir långt till min bästa stora lillasyster och till mosters favorit! Fast då får vi åka upp över en längre tid och mysa massvis. Om det nu är så att hela familjen skulle flytta.. PUSSSSS

2011-05-06 @ 18:45:48
Postat av: Mamma/svärmor

Är det ingen som tänker på mig!!! Hur ska jag klara det om ni flyttar??? Skämt åsido, jag är jättelycklig om ni är lyckliga. Oavsett var ni bor.

2011-05-06 @ 20:07:19
Postat av: Jennie

Men vet du.. (Davids mamma)... =) Då får vi extra många dagar att mysa med dem när vi träffar dem... Och hoppas att det inte dröjer för länge mellan gångerna. De får köpa ett stort hus så vi alla får plats.. =) Jag håller med dig, så länge de är lyckliga så är vi lyckliga, =)

2011-05-07 @ 10:29:56
Postat av: Davids mamma

Det låter så härligt!!! Ett stort hus med trevliga människor, goa hundar och mitt lilla barnbarn! Kan inte tänka mig något bättre :) Finns kanske en risk att jag inte vill åka hem...

2011-05-07 @ 17:03:01
Postat av: Jennie

Vi håller tummarna, för det låter såå mysigt.. =)

2011-05-09 @ 19:07:04
Postat av: Jennie

Vi håller tummarna, för det låter såå mysigt.. =)

2011-05-09 @ 19:07:18

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0