älskar se min dotter le!

Den 8:e september log vår älskling för första gången utan några *reflexer*
Jag kan inte sluta titta på henne! vår fina fina dotter!♥

Var på bvc igår och vägde samt mätte henne för första gången efter förlossningen!

Hon växer så det knakar :)

52,5 cm lång och vägde 4360 g.
hon följder även den *röda* bollen bra med ögonen samt att hon har börjat prata mycket också!



dagarna dem springer så snabbt förbi!
Den 9:e september fyllde min finaste år, firade honom genom att gå ut och äta dunder god mat, och dagen efter firade vi honom hos hans mamma med mat och mys!

har även varit på bio och såg jägarna 2:) då prinsessans farmor ställde upp och passade Hanna dem timmarna, vilket gick fuktansvärt bra, dock jag som blir lite nervös och undrar hur det går hela tiden :D men hon skötte sig utmärkt, genom att sova hela tiden! haha..


passade en schäfer denna veckan, så sweet var han!
saknar honom faktiskt trots det är skönt med bara en bushund hemma nu, och en underbar Hanna.

Helgen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, tagga inför söndag då finaste och Arrac ska genom gå ett avlagsprov för att komma med och kunna utbilas till tjänstehund inom flygvapnet. och jag hoppas verkligen dem lyckas, det är så stort. något finaste verkligen vill♥


nog för denna gången!
strax mat dax juuu...

Ska skriva ihop en förlossningsberättelse med, börjar bli dax..

kram!


Kommentarer
Postat av: Marre

Så fin bild på er!



Tiden går verkligen fort men det är ju så kul att följa alla små små steg dom tar och utvecklas =)



Så skönt att ni fick komma iväg bara ni två. Jag var också orolig de första gångerna min mamma passade Karl, men då var han så liten att han sov de timmarna jag var borta =) Annat är det nu, nu vill han ha underhållning hela tiden och är vaken mycket mer =)



Trevlig helg på er!

2011-09-16 @ 18:37:46
URL: http://familjencullin.bloggo.nu

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0