Livet kan inte bli bättre!

Utan er är jag absolut, INGENTING!
Jag älskar er mest i världen!


Kommentarer
Postat av: Stolt farmor

Så underbara bilder!



Du är en fantastisk tjej, och det var du säkert innan du fick familj också! Tro mig!

2011-09-12 @ 08:42:37
Postat av: Gilbert

Jag gillar bilden med Arrac och Hanna!

2011-09-12 @ 10:39:06
Postat av: Marre

Såååå underbara bilder!



Vår helg har varit toppen, men dagarna flyter liksom ihop när man är mammaledig, det är fredag hela veckan =)



Jag blev nöjd med kläderna och de skorna är ju sååå söta =)



Kram

2011-09-13 @ 20:58:56
URL: http://familjencullin.bloggo.nu

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0