OKejdå..

Prinsessan sover igen, passar på att blogga en sväng då :)
Håller på att planera inför dopet med dopkort osv, samt att min syster och hennes pojkvän snart kommer.
spelkväll och lite mys, det slår aldrig fel det inte !!


Imorgon ska jag bannemej skriva en förlossningsberättelse, prinsessan blir ju faktiskt 6 veckor imorgon!
tiden den går så himla fort att man knappt hinner med i svängarna.


I onsdags var vi i Åhus, efterkontroll för mej, det såg rätt bra ut och nästa vecka får jag provsvaren, hoppas på att dem också är bra :) samt var vi och hälsade på S och mina syskon, fick jättegod mat som vi tackar för, alltid lika kul att besöka er :)



Nu måste jag diska upp innan besöket kommer.

;)

David och Hanna♥

Kommentarer
Postat av: Marre

Så skönt att det såg bra ut. Vad är det för prover du väntar på? Inget allvarligt hoppas jag!



Haha, det tog ett tag för mig att skriva ner min berättelse för det ska ju bytas blöja, ammas, tröstas och allt vad det nu är emmellan ;)



Kramar

2011-09-25 @ 22:02:37
URL: http://familjencullin.bloggo.nu
Postat av: Marre

Karl hälsar och tackar för gratulationen! =)



Aha, skönt att de kollar upp det även efteråt, håller tummarna för att de är bra!



Vi har precis lånat ut vår shettis, så det var ju synd. Men jag kan hålla öronen öppna =) Ja, tyvärr måste jag låna ut henne. Mina föräldrar ska sälja sin gård och jag har inte tid att själv ta hand om henne. Plus att det är ganska svårt att hitta vettig stallplats här i närheten. Trist, men sant :(



Allt är bra annars, tycker det är skönt nu när det dragit igång lite aktiviteter med babysim och babysång. Skönt att lämna lägenheten ibland! Hur är det med er?



Kramar

2011-09-26 @ 16:15:52
URL: http://familjencullin.bloggo.nu

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0