Vilken morgon.

jisses vi höll för det första på att försova oss, tar ju en aning längre tid med allt morgonfix när man har Hanna.
Vi skulle skriva faderskapspapper halv 9 imorse...

Finaste går ut med arrac och kommer tillbaka 2 min senare och berättar - älskling jag har en tråkig sak att berätta, Kimbah är påkörd, men kolla INTE ut på henne.
Total kvaddad ligger hon helt livlös på gatan, stackars katt!
ingen trevlig syn inte...
men skönt för henne att dö omedelbart. ♥ Åhhh... jag kommer sakna denna underbaraste katt jag nånsin träffat!!
Blir INGA fler katten sålänge vi bor här!
har ju 70-vägen precis intill vårt hus...
det allra läskigaste var att jag matade hanna i tidig morgon, och hörde en bil sakta ner. men tänkte ju inte på att det kunde vara Kimbah...

Klart man är ledsen, men det kan alltid hända olyckor, det är något man måste förstå! men det jag är mest ARG över är hur jävla dumma i huvudet folk är, kan man inte knacka på och fråga om djuret man kör på är vårt?
istället för att låta djuret ligga där? tänk om hon bara varit skadad och ligger o lider?

GAAAh jävla människor....




vår prinsessa har väldiga problem med magen den stackaren.
fast hon får sempers och minifom droppar..



nu ska jag ut och påbörja projekt måla hus!
kram på er :)



Kommentarer
Postat av: Lena

Vad ledsen jag blev när jag fick veta att Kimbah är död. Hon var verkligen speciell.

2011-09-30 @ 16:19:38
Postat av: jennie

Meeeeen!!!! Det var ju en katt som till och med JAG vågade röra och klappa! FASEN också! Hon var ju på väg att hjälpa mig!

2011-09-30 @ 17:37:06
Postat av: Anonym

mmm, tragiskt!

2011-09-30 @ 19:46:55
Postat av: Marre

Men åh, vad synd med katten! Håller med om att de faktiskt kunde stannat och frågat om katten var er!

Kramar

2011-10-05 @ 15:45:08
URL: http://familjencullin.bloggo.nu

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0