kan inte alltid gå bra

nej precis jag menar som det står i rubriken.
Hästen var en aningen överladdad idag så blev inte alls så bra som jag tänkt mig.. men hon skötte sig ändå..
Stressade upp sig lätt idag, var väldigt längesen hon gjorde så med mig.. men vilade igår och hinder uppe idag... wohoo säger hon! då får man kanske vara lite extra glad :)
 
 
imorgon kommer mitt ♥ hem igen, som vi längtar!
ingenting är sig likt utan honom...
 
 
ska ta och lägga in lite bilder.
var ju längesen ;)
 
 
 
Min familj, är bäst!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ellinor, DU ÄR BÄST!!!! beundrar din enorma styrka och vilja!! Jag älskar dig!!

2012-08-19 @ 09:02:23

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0