Flytt!

Vi fick 3:an och är helt överlycklig!
Hämtar förmodligen nycklarna redan idag och börjar flytta!

En sten borta från min rygg! Puuuh..


var på jobbintervju på förlossningen/bb i tisdags.. men fattades 50 JÄVLA poäng för att få jobbet, så nu ska jag börja plugga också :) Kom in på stenforsas distanskurser!


Fick iaf jobb i Kristianstad kommun igen, så intrudoktions möte på måndag!
spännande faktiskt!



vad har mer hänt i våra liv?
Har haft fullt upp med allt vad det gäller köparna till huset, lägenhet, packa och fixa och dona.
varit på middag hos hannas farmor och snackade lite skit, alltid så god mat där! Önskar jag var lika duktig. men övning ger färdighet ;) hehe*

På lördag beger vi oss till Malmö, Hannas faster fyllde år i tisdags så ska fira henne! ska även träffa davids andra släkt, så det kommer nog bli skoj, hoppas vägarna e okej bara!!


verkligen kallt och jäkligt ute nu, vill ha vår och framför allt sommar och sol.
eller resa utomlands, gud så skönt det varit.. men känns som Hanna är lite liten för det än ;)
Hon som har hästen inhyrd hos oss reste till Hawaii igår.. hur avundsjuk är man inte på det då?



nehepp... släppa ut hunden, vattna och mata hästen sen får man väl själv äta lite och väcka resten av min fina familj♥



älskar min familj så oerhört mycket. ni är verkligen allt för mig!♥


Kommentarer
Postat av: Marre

Åh vad kul att ni fick lägenheten! Vart flyttar ni?



Synd med jobbet, hade säkert varit kul att jobba på bb =) Är du undersköterska eller?



Trevlig helg!

2012-01-27 @ 20:26:18
URL: http://frucullin.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0