Home..

Love hämtade oss igår, så nu är vi hemma igen.. D är i väg och tränar med arrac men jag hoppas han snart kommer hem! Kallt som tusan här i huset och efter 45 minuters testande att få eld gav jag upp! Orkar inte.. Så hanna ligger och sover i min famn under filten! Älskar mysa med henne:) inte hunnit äta frukost än heller. Får kanske ta och göra de! Hy..


Fullt med snö är här, men verkar vara + grader så den försvinner väl snart igen. Annars hade det varit kul att åka pulka efter arrac i år igen :) hästen galopperar rundor i hagen som bara den :) glädjerus i den unghästens kropp!

Vad händer annars idag?
Vi ska nog bara ta det lugnt, kolla på någon film och äta gott! Känner inte för att göra ett skit faktiskt! Fast att vi måste packa, städa osv.. Imorgon får vi veta om vi får lägenheten!! Jag hoppas, då börjar vi flytta 1a februari så behöver vi inte stressa allt för mkt. En hel månad på oss :) Gud!! Ska bli så skönt att flytta härifrån. Bara tanken får mig på bättre humör och mår så mycket bättre!


Frulledax, eller snarare middagsdax!

Kram kram!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0