Kan inte...

Det gick snabbt att flytta, har dock lite kvar att göra i huset. Riktigt underbart, varmt och skönt. Gott vatten också:)
Så vi har sovit första natten här,sovit 2-4 timmar.Hanna vaknade ganska mycket, ljud utanför och ungdomar i trapphuset. Man är ju inte van vid sånt när man bott på landet.. Man vänjer väl sig!
Ligger och lyssnar på min fina familj när dem sover, så vackra ♥

Ska gå upp om någon timme och göra vid oss, sen blir det att hämta farmor och vidare mot Malmö:) trött e man ju men kommer bli jätte kul att träffa Davids släkt och faster ju :)


Hanna är extremt mammig nu, det går bra att någon annan har henne när jag inte är i samma rum, ser hon mig bara gråter hon och vill tillbaka till mig. Igår när mormor skulle ha henne kravlade hon fast i min famn, men gick jättebra sen när hon väl kom till henne och dem lekte och mös medans vi körde från lägenheten till huset och var grejor. Varje gång hon såg mig sen gick jag ett vackert leende! Älskade unge.. Och när hon väl kunde komma tillbaka till min famn sträckte hon för första gången ut armarna!:)mamma älskar dig!

Nehe, om man skulle försöka vila en liiiten stund nu då? Hanna trycker ju ut mig på säng kanten, tänk att den lilla prinsessan behöver så mycke plats! Hehe


Ha en underbar helg alla!
Kram från oss!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0