Happyface

Jag har köpt tillbaka min fina häst.. jag är så grymt lycklig!
som jag har saknat henne.. ♥ nu ska du få stanna hos oss livet ut!





Don Juan har åkt tillbaka till sin ägare då han ska opereras på onsdag, så hoppas det går bra =)




Jag har jobbat sen i onsdags och i fredags till i söndags jobbade jag12 timmars pass.. helt mör i kroppen!
men som sagt bra med pengar, Hanna har varit hos mormor :) medans pappa David var på träningläget i Jönköping :)
Så glad för er skull att allt går så bra, men... Duktig husse blir en bra hund!

Ska passa på att vila lite nu medans hanna gör de.. hovslagaren kommer kl 1 vilket verkligen behövs.... * ARG *

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh kan bara ana hur glad du är. Har ju sett på fb att du skrivit att du saknar henne. Tog hennes förra ägare kontakt och ville att du skulle köpa henne? Nyfiken :-)



Hur är allt annars?



Kram

2012-06-16 @ 22:03:48
URL: http://frucullin.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0