hmmm

som jag hade sett fram emot hoppträningen igår.. Tar in hästen och börjar göra honom iordning..
När jag sedan ska borsta benet på honom ser jag massa blod och ett stort sår... Så blev ingen hoppträning inte.. blev ompyssling och omläggning av såret i stället... alla är GULD värda där jag har min häst... så snälla och hjälpsamma... tusen tack för allt!
 
 
Idag fick han gå ut i sommarhagen, den enda hagen som princip är torr.. alla andra är så leriga, inte så konstigt kanske i detta busväder.. så jag hoppas det läker ihop fint och snabbt.. fina hästen!
 
Men jag har ju alltid sån otur.. mina hästar skadar sig alltid till hoppträningarna... puh!
Men hoppas kunna vara med på sista lektionen nästa vecka.. sen får vi träna och sätta upp alla hinder själva.. lat som man är :)
 
 
 
 
 
 
Har en hel del jobb inbokat också.. skönt att ha något att göra.
Men önskar ibland att pengar kan växa på träd och att man alltid kan vara med dem man älskar och vill vara med..
Det går fort mot julafton nu... här ska det börjas fixa!
Allt ska upp idag eller imorgon!!!!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0