magont

Gud vilken magvärk jag har.. helt sjukt!
fick några tabletter av min finaste och hoppas dem hjälper.. blir helt knäpp!
 
 
Ikväll är de hoppträning, hoppas Pirraya fixar detta.. Knappt hoppad innan och igår var första gången han var inne i ett ridhus i hela sitt liv, en aningen spänd men han fixade det galant!!! men vi börjar ju såklart lugnt :)
Min fina fina häst♥

Får hoppas någon kan filma oss.. hade varit jättekul att se hur han kommer förändras :)
 
 
Hanna var med om en incident på dagis idag... någon puttade henne så hon trillade baklänges och slog i sitt huvud.. Sånt som händer.. men i mina ögon borde man kanske lära sina barn att varken slåss eller puttas. det kan hända oerhört allvarliga saker....

Men hon verkar vara som vanligt, pigg och allert... just nu vilar hon!
men får hålla extra koll på henne så att inget kommer smygandes!!!!
 
 
På tal om min systerssons op så gick den galant... vi är så glada för att allt har gått bra!
Nu ligger dem på avdelning... och hoppas dem snart får komma hem så vi kan mysa med F <3
Han har såklart ont.. men han är en stark kille som klarar detta!!
Vi älskar er!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0