Looooov

Gud så underbart det är att vara ledig, ibland önskar man att man alltid hade kunnat vara det men ändå vara miljonär.. Hade inte varit helt fel! eller?
 

Dagarna består av familjemys och hästen..
Träningen idag gick faktiskt ganska bra, men min tränare är guld värd!
Bomövningar vilket var super nyttigt!
Dem senaste ridpassen har hon bara töltat... Jag blir så förbannad på henne, när jag vet att hon KAN gå SAMLAT i VANLIG trav.
forftarande lite spänningar i ryggen kanske? ska ta ut K igen så hon får kolla på henne...
imorgon blir det skogen och låta henne galoppera på innan hoppträningen på onsdag.. jag hoppas verkligen hon går bättre på onsdag än vad hon gjorde förra veckan... Jisses så arg jag var! stackars Hästen ;)
Jag vill ha en häst till... men det får tiden utvisa!


Nu taggar vi hubertusjakt på lördag Pay&Jump 11/11, jubileumshoppet den 17/11 :D Mycket planerat.. men det är så det ska vara, man ska ha mål med livet!!
 
 
 
Nu inväntar jag hjärtat.. blir nog någon bra film ;) Prinsessan somnade snabbt ikväll... gud vad jag älskar henne!
Hon är verkligen rolig nu... hehe!
 
 
Kram kram!
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0