Jag önskar mig

fler timmar på dygnet så jag hinner med.
Just nu är de fullt upp med jobb/skola/familj och häst och alltid är det någon som kommer i kläm...
Önskar jag räckt till för allt och alla...
 
Hästen har fått vila en hel del dem två sista veckorna, vilket jag får fruktansvärd ångest över, dock lite bra så han hinner smälta allt nytt han får lära sig :)
 
Red honom idag och han är såååå underbart fin!
Längtar tills jag får rida imorgon igen!
 
Ledig då så blir hästen på fm när prinsessan är på dagis, sen familjemys för hela slanten!!
Jobbar 11,30-22 på fredag sen:-(
 
 
 
Vad har mer hänt sedan sist??
Kommer knappt igår då de känns som man går i någon form av ekorrejul;P
 
 
Men jag klagar inte!
Kul att komma ut och jobba 😃
 
 
 
Nu blir de sovtajm..
 
Fodra  alla hästar imorgon, innan kl 6 ska alla vara färdigfodrade.. Gäsp!!!
 
 
 
Sov gott!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0