Lång härlig dag!

började med att fodra alla hästar imorse, va hemma igen strax efter 06 igen och skulle gå och lägga mig.. Då vaknar Hanna!
 
Medans hon busar på somnar jag om och min underbara sambo ger henne frukost och gör henne redo för dagis!
Sicken lycks, sov Till 10 tiden sen va de dax att gå upp.. Vika tvätt, städa och hämta prinsessan på dagis :)
Varit en fantastiskt fin dag!
Mys medfamiljen och hunnit rida idag.. Känns bra 😃
 
 
Nu ska ja sova igen så man orkar med morgondagen. Jobb står på schemat,, 10,5 timme, sen e man mör i kroppen 😊
 Hoppas på lugnt och att de e fint väder!Såklart
 
 
Sov gott mina vänner!
Min familj ❤❤❤
 
Regler är till för att följas, för att alla ska trivas och för att saker och ting ska fungera!
Jaaa... Bortskämda snorungar finns de gott om.. Tyvärr! men håll er borta från mig tack.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0