tänker och funderar...

nu var det allt för längesedan jag skrev här igen, men jag hinner ju inte mer riktigt längre, är de inte de ena som kommer efter är det de andra...
 
de senaste två veckorna har mitt liv i princip gått ut på att jobba, vilket är kul och bra :) men trist att inte träffa min fina familj så mycket..hästen tar ju sin tid han med..  det svider!

så ledig idag och imorgon sen går jag på att jobba igen... puuuuuh...
 
 
Idag har hannas mormor varit på besök, fikat och haft det mysigt... hon blev så ledsen när mormor skulle åka hem.
men med lite mat i magen och pappa kom hem är hon glad igen :) finaste prinsessan!
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas detta blir bra, att få vara tillsammans med min sambo och hanna är helt klart de bästa som finns.. ♥
håller alla tummar och tår att det blir som vi vill ;) Återkommer med mer senare fall de blir nåt.. hihi
 
 
jag bubblar av lycka..... älskar min familj mest!
 
 
här var inte prinsessan stor...!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej vännen! de var et bra tag sen!
mycke har hänt hos mig med och design gör jag inte längre. bad en annan tjej som inte är dyrare höra av sig till dig :) kramar
har du intsagram?

2013-02-17 @ 18:41:44
URL: http://jennsiii.blogg.se
Postat av: Elin

Hej!

Jennie (http://jennsiii.blogg.se/) sa att du ville ha en ny bloggdesign. :)

Min blogg är tyvärr lösenordsskyddad för tillfället, men du kan väl höra av dig till min email om så är fallet? ^-^

2013-02-17 @ 18:48:42

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0