Vanås

fick bli en runda i vanås med hästarna idag, gud så pigga och glada dem var :) och det är så härligt!
Pirraya är verkligen helt perfekt! det är så härligt att komma ut på förmiddagen... en galopp i skogen är så härligt..
Tack sofie och Challe för sällskapet ;)
 
 
 
Hanna vilar sen middag idag, vi har haft en lång förkylning allihopa.. men börjar bli bättre nu, imorgon börjar skolan igen, man kan ju undra var detta jullov tagit vägen.. men lite uppvilad och nu ger jag mig fan på att fixa resten med.
Hanna börjar även på dagis imorgon igen.. skönt med rutiner!
 
 
Jag sökte ett jobb igår, jag hoppas verkligen jag kan få det.. hade varit så kul!
dock pendla en hel del.. men vad gör man inte för något man verkligen vill??
 
 
har även en hel del annat som också ska göras nu :)
Hoppas bara mina planer går bra... får börja ta tag i de, kanske redan imorgon? :)
tur jag har min finaste vid min sida♥
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0