11 fall

har varit 11 fall av maginfluensa mellan den 21-25 mars på hannas dagis och håller på ännu.
Jag hoppas verkligen att vi inte får hem detta igen, för det är så äckligt!
 
dem var endast två barn idag på hennes avdelning... hehe så mysigt!
 
 
 
 
 
Jobbade igår mellan 7-16, flöt på hela dagen och hade fullt upp.. men det är kul ;)
idag ska jag på möte mellan 13-15, sen ska jag gå och sola en sväng.. skulle behöva klippa mig också men ingen har ju någon tid, alla vill vara påskfina :)
 
 
 
Hästen har haft muskelspänningar i hela kroppen, stackaren..
men nu är dem förhoppningsvis borta! TACKAR! så nu ska vi börja köra på som vanligt igen...
gud vad denna häst har fångat mitt hjärta!
 
 
annars har det nog inte hänt så mycket hos oss.. vi njuter av livet tillsammans <3
 

På fredag ska vi faktiskt gå ut och käka.. gooood mat!
älskar detta ställe vi ska till... alltid en positiv upplevelse..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken lyx att bara vara två barn på dagis :)

2013-03-27 @ 13:44:44
URL: http://noheroine.blogg.se
Postat av: Jennie

Du är alltid fin! <3

2013-03-28 @ 09:15:52

Lämna ditt avtryck här - Välj dina ord väl:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0